Datolyás süti tej, tojás-, és gluténmentesen

2017.01.17

Mandi lány konyhájából

Hozzávalók:

25 dkg aszalt datolya
1 dl víz
1 dl frissen facsart narancslé
½ tk fahéj
½ tk szerecsendió
25 dkg darált dió
5 dkg kókuszreszelék
5 dkg méz
10 dkg kókuszzsír
Díszítéshez aprított dió

A datolyát kimagoztam,, a vízzel és a narancslével felforraltam, 5-10 percig kis lángon főztem, amíg meg nem puhult a datolya. Hozzáadtam a fahéjat, szerecsendiót és turmixgéppel pürésítettem. Darált diót, kókuszreszeléket, mézet és felolvasztott kókuszzsírt összekevertem. Felét sütőpapírral kibélelt tepsibe tettem, rá került a datolyás püré, a tetejére pedig a maradék diós keverék, tetejére az aprított dió. 30 percig 175 fokon sütöttem. Utána hagytam kihűlni a tepsiben további két órára hűtőbe tettem, így dermedt meg vágható állapotúra.

© 2016 La Cuisine Royale  |  Minden jog fenntartva
Az oldalt a Webnode működteti
Készítsd el weboldaladat ingyen! Ez a weboldal a Webnode segítségével készült. Készítsd el a sajátodat ingyenesen még ma! Kezdd el